חדשות -

סיימון מרקס מתראיין בכלכליסט בנושא הנפקות בלונדון

סיימון מרקס התראיין לכלכליסט בנוגע להתעוררות שוקי ההון בלונדון המהווים מוקד משיכה להנפקות (IPO) של חברות ישראליות. עו"ד מרקס התראיין בהמשך לפאנל שהנחה במסגרת כנס ה-"Israel Investor Summit" שנערך ב-19 במאי 2015 בבורסה של תל אביב, בו השתתפו, בין השאר, עופר דרוקר, מנכ"ל Matomy ונציג הבורסה בלונדון, אקסל קלינובסקי.

סיימון מרקס, ראש מחלקת הטכנולוגיה של אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM) המתמחה בתחום ההנפקות בחו"ל מסביר בכתבה כי "2014 הייתה שנת שיא במונחים של הנפקות של חברות ישראליות בלונדון. לעומתה, 2015 החלה בתנופה איטית יותר, אבל עם מספר עסקאות משמעותי על סדר היום, הצפי מורה על התקרבות למספרים של 2014… בורסת ה-AIM  עושה עבודה מצוינת במשיכת חברות ישראליות קטנות יותר או כאלה שפעילות בתחומים שבהם לשוקי לונדון יש יתרון מובנה".

לקריאת המאמר המלא בעברית אנא לחץ כאן.

מחלקת תאגידים 

 למחלקת התאגידים של אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM) ניסיון ומומחיות ייחודיים בכל הקשור לעסקאות מיזוג ורכישה בינלאומיות. המחלקה מייעצת דרך קבע לתאגידים, קרנות ומוסדות פיננסיים ישראליים ובינלאומיים מובילים בכל הקשור לעסקאותיהם המורכבות ביותר בארץ ובעולם. מחלקת התאגידים של משרד אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM) מומלצת באופן קבוע על ידי המדריכים המשפטיים הבינלאומיים המובילים, כולל Legal 500, Chambers and Partners ו-IFLR1000.

לקבלת מידע נוסף, צור קשר עם  סיימון מרקס או חבר אחר מהצוות שלנו. 

Download as PDF
Share:

מדיה